Informacija ruošiama

PROGRAMA

KONFERENCIJOS PROGRAMA

 

10.00–14.00 PLENARINIS POSĖDIS

VU Šiaulių akademija, Vytauto g. 84, Šiauliai, 205 a.

1-as plenarinis posėdis

 

Moderatoriai: prof. dr. Aušra Kazlauskienė, prof. dr. Remigijus Bubnys

 

9.00–10.00

Registracija

 

10.00–10.30

Sveikinimo žodis ir pasisakymai

Doc. dr. Valdas Jaskūnas, Vilniaus universiteto Studijų prorektorius.

Vytis Lembutis, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Tarybos pirmininkas, Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentas.

Prof. dr. Renata Bilbokaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos direktorė.

Muzikinis sveikinimas

Šiaulių Romuvos gimnazijos choras "Bene Notes". Vadovė – dr. Aušra Kardašienė, koncertmeisteris – Deividas Pileckas.

 

10.30–11.00

Nuo smegenų tyrimų iki veiklos mokytojų rengimo srityje: pedagogų pasirengimas ugdyti naują besimokančiųjų kartą

Prof. dr. Patrícia Oliveira-Silva, Portugalijos katalikiškasis universitetas, Žmogaus neuroelgesio laboratorijos (HNL) direktorė (Portugalija)

 

11.00–11.30

Mokinių kompetencijų vertinimo iššūkiai ir įžvalgos ateičiai

Doc. dr. Eglė Pranckūnienė, LETA prezidentė, VšĮ Mokyklų tobulinimo centras (Lietuva).

Prof. dr. Rūta Girdzijauskienė, Lietuvos muzikos ir teatro akademija (Lietuva).

 

11.30–12.00

Permąstant refleksiją ir reflektuojantį praktiką mokytojų rengime

Prof. dr. Tony Ghaye, Londono Loughborough universitetas (JK), Norvegijos Arkties universitetas (Norvegija).

 

12.00–12.30

Kavos pertrauka

Stendiniai pranešimai

 

 2-as plenarinis posėdis

Moderatoriai: prof. dr. Daiva Malinauskienė, doc. dr. Rolandas Paulauskas

 

12.30–13.00

Nuo transmisyviosios iki pasidalytosios lyderystės. Demokratija, emancipacijos principais grindžiamas suaugusiųjų švietimas ir tėvų įtraukimas kaip viešoji pedagogika 

Doc. dr. Carmel Borg, Maltos universitetas (Malta).

 

13.00–13.30

Mokytojo profesinio augimo transformacijos per reflektyviąją praktiką mokykloje: „Aš žinau, kas aš esu ir kodėl aš čia“ 

Prof. dr. Remigijus Bubnys, lekt. Odeta Šapelytė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija (Lietuva).

 

13.30–14.00

DI raštingumas: mokytojų rengimas dirbtinio intelekto valdomam pasauliui

Prof. dr. Ting-Chia Hsu (Ching-Kun Hsu), Taivano Nacionalinis universitetas (Taivanas).

 

14.00

Plenarinio posėdžio užbaigimas

 

14.00–15.00

Pietų pertrauka

 

15.00–16.30

Paraleliniai posėdžiai

 

 


ATSISIŲSTI PROGRAMĄ


ATSISIŲSTI PROGRAMĄ


 

PARALELINIAI POSĖDŽIAI

15.00–16.30

Konferencijos vieta: VU Šiaulių akademija, P. Višinskio g. 25, Šiauliai

 


 

Pedagogų ugdymas(is) ir profesinis augimas

1 sesija

 

Moderatorės: doc. dr. Asta Vaitkevičienė, dokt. Asta Vaičiūnienė, VU ŠA

A506 aud.

 

 

15.00–15.10

Holistinis Lietuvos pradinių klasių mokytojo(s) portretas

Dokt. Brigita Miseliūnaitė, Kauno technologijos universitetas

 

15.10–15.20

Pedagogų profesinio streso šaltinių analizė

Doc. dr. Asta Vaitkevičienė, doc. dr. Albina Kepalaitė, doc. dr. Daiva Alifanovienė,
VU Šiaulių akademija

 

15.20–15.30

Mokyklos edukacinės aplinkos būsimųjų pradinių klasių mokytojų akimis

Doc. dr. Rita Makarskaitė-Petkevičienė, Vilniaus universitetas

 

15.30–15.40

Įsitraukimas į mokymąsi: kokias mokytojų kompetencijų spragas jaučia mokiniai?

Doc. dr. Jūratė Valuckienė, Sigitas Balčiūnas, doc. dr. Milda Damkuvienė, doc. dr. Evandželina Petukienė, VU Šiaulių akademija

 

15.40–15.50

Veiklos tyrimo praktikos skatinimas siekiant pedagogų profesinio augimo srities kompetencijos raidos

Asta Vaičiūnienė, Šiaulių Dainų progimnazija

 

15.50–16.00

Pedagoginių studijų organizavimas taikant inovatyvias švietimo technologijas: studentų patirties analizė   

Inga Bertašienė, Vilniaus kolegija

 

16.00–16.10

Mokytojo galimybės ugdyme įtraukiant tėvus priešmokyklinėje klasėje 

Daiva Narmontienė, Telšių lopšelis-darželis „Saulutė“

 

16.10–16.20

Ugdymo turinio kūrimas ikimokyklinio ugdymo mokyklos lygmeniu: pedagogų kompetencijos tobulinimas

Doc. dr. Sergejus Neifahas, VU Ugdymo mokslų institutas

 

16.20–16.30

Pedagogų profesinio saviveiksmingumo stiprinimas: strateginės prieigos

Prof. dr. Alida Samusevica, RTU Liepojos akademija (Latvija)

 

16.30

Apibendrinimas

 



Pedagogų ugdymas(is) ir profesinis augimas

2 sesija

 

Moderatorės: prof. dr. Diana Strakšienė, VU ŠA, dr. Aldona Augustinienė, KTU

Room A604

 

 

15.00–15.10

Žaidybinimo metodų poveikis mokinių, turinčių klausos negalią, pažintinei raidai pradinėje mokykloje

Doc. dr. Irina Klizienė, dr. Aldona Augustinienė, Kauno technologijos universitetas, Jolanta Matuzevičiūtė, Kauno Viktoro Kuprevičiaus progimnazija, Arūnė Janulevičienė, Kauno „Vyturio“ gimnazija

 

15.10–15.20

Fzinio ugdymo programos poveikis pradinių klasių mokinių psichologinei gerovei ir kognityviniams gebėjimams

Doc. dr. Irina Klizienė, Kauno technologijos universitetas

 

15.20–15.30

Fizinio aktyvumo ir kūrybiškumo sintezė: metodai, ugdantys jaunimo vaizduotę per sportines veiklas

Dr. Rasa Vainorė, dr. Dovilė Lisauskienė, Vytauto Didžiojo universitetas

 

15.30–15.40

Kokia situacija su ankstyvųjų matematinių gebėjimų ugdymu?

Prof. dr. Aušra Kazlauskienė, VU Šiaulių akademija

 

15.40–15.50

Tėvų požiūris į neformaliąją muzikinę veiklą gimnazijoje

Dr. Aušra Kardašienė, Šiaulių „Romuvos“ gimnazija, prof. dr. Diana Strakšienė, VU Šiaulių akademija 

 

15.50–16.00

Miško maudynės pedagogų streso valdymui

Lina Kerpauskaitė, VU Šiaulių akademija

 

16.00–16.10

Ulrike Barth ir Angelika Wiehl percepcinės vinjetės. Fenomenologinis refleksyvus mąstymas ir profesinis požiūris

Milda Čeikienė

 

16.10–16.20

Grojimas melodiniais mušamaisiais instrumentais pradiniame ugdymo etape: G. Burton metodo taikymas

Dokt. Marius Šinkūnas, prof. dr. Strakšienė, VU Šiaulių akademija 

 

 

16.20

Apibendrinimas

 



Pedagogų ugdymas(is) ir profesinis augimas 

3 sesija

 

Moderatorės: doc. dr. Nijolė Bražienė, doc. dr. Jurgita Lenkauskaitė, VU ŠA

 A305 aud.

 

 

15.00–15.10

Edukacijos tyrėjų postkokybinių tyrimų metodologijų mokymasis: PRISMA 2020 pirmieji rezultatai

Dr. Aida Kairienė, Klaipėdos universitetas

 

15.10–15.20

Tarpkultūrinės kompetencijos tobulinimas(is): lietuvių ir ukrainiečių vertybinių orientacijų skirtumai

Prof. dr. Gražina Čiuladienė, Mykolo Romerio universitetas

 

15.20–15.30

Mokytojų skaitymo įpročiai ikimokyklinio amžiaus vaikams

Doc. dr. Nijolė Bražienė, VU Šiaulių akademija

 

15.30–15.40

Komunikavimo gimtąja kalba kompetencija: ugdymasis ir ugdymas

Doc. dr. Jolanta Vaskelienė, VU Šiaulių akademija

 

15.40–15.50

Ikimokyklinio amžiaus vaikų aplinkosauginių vertybių ugdymas(is): mokytojų požiūris

Laura Čeponytė, doc. dr. Jurgita Lenkauskaitė, VU Šiaulių akademija

 

15.50–16.00

Praktinės patirties pavyzdžiai įgyvendinant profesinių kompetencijų tobulinimo programą „Ikimokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos žinių aktyvinimas projekto metodu“

Kristina Kelpšienė, Jovita Aužbikavičienė, Šilalės lopšelis-darželis „Žiogelis“

 

16.00–16.10

Žaidimais grįsto mokymo(si) strategijos ikimokyklinio ugdymo turinyje

Dokt. Vaida Padgurskytė, prof. dr. Daiva Malinauskienė, VU Šiaulių akademija

 

16.10–16.20

Pedagogų mokymas(is) darbo vietoje

Tatjana Andrijauskienė, Šiaulių lopšelis-darželis „Berželis“, doc. dr. Jurgita Smilgienė, Panevėžio kolegija

 

16.20

Apibendrinimas

 


 

Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo iššūkiai

4 sesija

 

Moderatorės: doc. dr. Irena Kaffemanienė, doc. dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, VU ŠA

A413 aud.

 

 

15.00–15.10

Mokytojų požiūris į įtraukųjį ugdymą: sisteminė apžvalga

Doc. dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, doc. dr. Irena Kaffemanienė, doc. dr. Ieva Kuginytė-Arlauskienė, VU Šiaulių akademija

 

15.10–15.20

Įtraukusis ugdymas: dilemos ir perspektyvos

Rosita Veikalienė, Šiaulių „Sandoros“ progimnazija

 

15.20–15.30

Tėvų, auginančių vaiką, turintį ASS, stresoriai: ar pedagogas (ne)pasirengęs pagalbai?

Doc. dr. Daiva Alifanovienė, Odeta Šapelytė, VU Šiaulių akademija, Stanislava Stanevičiūtė, Panevėžio kolegija

 

15.30–15.40

Mokinių, turinčių autizmo spektro sutrikimą, socialinių įgūdžių ugdymas

Doc. dr. Irena Kaffemanienė, doc. dr. Margarita Jurevičienė, Kornelija Gindulytė, VU Šiaulių akademija

 

15.40–15.50

Techninės priemonės, padedančios ugdyti mokinius, turinčius regos sutrikimų, tiksliųjų ir gamtos mokslų srityje

Dokt. Ugnė Žilytė, VU Šiaulių akademija, Lietuvos audiosensorinė biblioteka

 

15.50–16.00

Ritmo svarba kalbos įsisavinimui ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikus

Doc. dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, doc. dr. Agnė Šimkienė, Vilniaus universitetas

 

16.00–16.10

Rekomenduojamos pagalbos procedūros vaikams, esantiems negalios, globos situacijose

Nella Hrdá, Anna Strnadová, Olomouco Palacky Universitetas (Čekija)

 

16.10–16.20

Mokinių, turinčių intelekto sutrikimą, socialinių įgūdžių ugdymas

Doc. dr. Laima Tomėnienė, Valentinas Charitonovas, VU Šiaulių akademija

 

16.20

Apibendrinimas

 


 

Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo iššūkiai

5 sesija

 

Moderatorės: dr. Erika Masiliauskienė, Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla, Vaiva Juškienė, VIKO

A508 aud.

 

 

15.00–15.10

Būsimųjų įraukiojo ugdymo pedagogų kultūrinio raštingumo stiprinimas

Dr. Viktorija Voidogaitė, Vilniaus universitetas, Vaiva Juškienė, Vilniaus kolegija

 

15.10–15.20

Įtraukiojo ugdymo kultūros formavimasis mokykloje: mokinių, mokytojų ir tėvų perspektyvos

Dr. Erika Masiliauskienė, Vilma Gapšienė, Ilona Bušmaitė, Neringa Strelkovienė, Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

 

15.20–15.30

Karo pabėgėlių paauglių psichosocialinė gerovė ir integracija: įrankiai mokytojams 

Dr. Nomeda Gudelienė, Mykolo Romerio universitetas

 

15.30–15.40

Reemigrantų vaikų integracijos bendrojo ugdymo mokykloje iššūkiai: tėvų nuomonė

Janina Ovčinikova, Vilniaus „Taikos“ progimnazija, prof. dr. Gražina Čiuladienė, Mykolo Romerio universitetas

 

15.40–15.50

Kokybiško švietimo kiekvienam įgyvendinimas įtraukaus ugdymo aspektu: Alytaus miesto savivaldybės atvejis

Doc. dr. Barbara Stankiewicz, Mykolo Romerio universitetas, Jolanta Savukynienė, Alytaus Dzūkijos mokykla

 

15.50–16.00

Supervizija pedagogų profesinei gerovei įtraukiojo ugdymo kontekste

Doc. dr. Kristina Rūdytė, VU Šiaulių akademija

 

16.00–16.10

Mokytojų (per)rengimas pabėgėlių mokykloje

Agnė Klimačiauskaitė-Janavičienė, VšĮ „Gravitas Schola“

 

16.10–16.20

Apibendrinimas

 

  


  

Švietimo kokybės vadyba ir politika

6 sesija

 

Moderatorės: prof. dr. Renata Bilbokaitė, dr. Jovita Starkutė

A308 aud.

 

 

15.00–15.10

Globalių kompetencijų įgalinimas pokyčių valdymui švietime

Prof. dr. Renata Bilbokaitė, VU Šiaulių akademija

 

15.10–15.20

Mokytojo didaktinė kryžkelė: siauras ar platus ugdymo turinys

Asist. dr. Šarūnė Nagrockaitė, Vilniaus universitetas

 

15.20–15.30

FŠPU veiklos kokybės įsivertinimo problematika ir nauda mokyklų bendruomenėms

Dokt. Loreta Venslavičienė, VU Šiaulių akademija 

 

15.30–15.40

Adaptyvumas kaip organizacinės kultūros bruožas Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose

Dr. Jovita Starkutė, Kauno kolegija

 

15.40–15.50

Organizacijos kultūros raiška Lietuvos bendrojo ugdymo įstaigose. Mokytojų požiūris

Dr. Jovita Starkutė, Kauno kolegija

 

15.50–16.00

 Misija (ne)įmanoma? Ilgalaikių politinių susitarimų tęstinumas didelio neapibrėžtumo sąlygomis: politinių partijų susitarimo dėl Lietuvos švietimo politikos (2021–2030) atvejo analizė

Karolina Pragulskytė, Mykolo Romerio universitetas

 

16.00–16.10

Pedagogų ir tėvų požiūris į vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimą ikimokyklinėje įstaigoje

Ramutė Adomavičė, Dembavos lopšelis-darželis „Smalsutis“

 

16.10–16.20

Švietimo kokybės sistemos kūrimas ir diegimas STEAM kontekste: Šiaulių techninės kūrybos centro atvejis

Roman Šarpanov, Šiaulių techninės kūrybos centras

 

16.20–16.30

Profesinio mokymo teikiamų paslaugų kokybės valdymas: atvejo analizė

Vika Dabkevičienė, Biržų technologijų ir verslo mokymo centras

 

16.30

Apibendrinimas

 

 


  

Kritinis mąstymas informacinėje visuomenėje

7 sesija

 

Moderatoriai: dr. Istvan Zsigmond (Romania), prof. dr. Remigijus Bubnys, VU ŠA (Lithuania)

A111 aud.

 

 

15.00–15.10

Developing Critical Thinking through Flipped Classroom: Teachers' Experiences and Outcomes of the CTIS Project

Prof. dr. Remigijus Bubnys, prof dr. Aušra Kazlauskienė, Odeta Šapelytė, VU Šiauliai Academy (Lithuania)

 

15.10–15.20

Developing Critical Thinking through Flipped Classroom: Students‘ Experiences and Outcomes of the CTIS Project

Prof. dr. Remigijus Bubnys, prof. dr. Aušra Kazlauskienė, Odeta Šapelytė, VU Šiauliai Academy (Lithuania)

 

15.20–15.30

Content or Competence? The Role of Flipped Method in Teaching Critical Thinking

Dr. Istvan Zsigmond, Sapientia - Hungarian University of Transylvania (Romania)

 

15.30–15.40

Teaching Critical Thinking with Flipped Learning – Remarks and Experiences

Dr. Istvan Zsigmond, Sapientia - Hungarian University of Transylvania (Romania)

 

15.40–15.50

How to Shape Student's CT Competence? On the Basis of Teachers' Experience

Dr. Anna Mróz, PhD student Natalia Twardosz, University of National Education Commission, Krakow (Poland)

 

15.50–16.00

Teaching Critical Thinking in Higher Education as a Life Learning Goal

Dr. Panayiota Metallidou, Aristotle University of Thessaloniki (Greece)

 

16.10–16.20

Critical thinking in the net – opportunities to decode the information chaos

Prof. Dr. Mariya Aleksieva, Prof. Dr. Milen Baltov, Assoc. Prof. Dr. Zlatina Dimitrova, Assoc. Prof. Dr. Veselina Jecheva, Assoc. Prof. Dr. Krasimira Mineva, Assist. Prof. Dr. Kameliya Staneva, Assist. Prof. Gergana Kirova, Burgas Free University (Bulgaria)

16.20–16.30

Group discussion. Outcomes and impact of CTIS Project.

 


 

Stendiniai pranešimai

 

 

 

Vaikas STEAM pasaulyje

Berta Rudzinkovė, Jurgita Simonavičienė, Šilalės lopšelis-darželis „Žiogelis“

 

 

Gestų ir žodžių tarimo mokymosi sąsajos ankstyvosios komunikacinės raidos stadijoje

Dr. Rita Kantanavičiūtė-Petružė, VU Šiaulių akademija

 

 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojų profesinis pa(si)rengimas darbui su pabėgėlių vaikais tarpkultūrinėje aplinkoje

Simona Lunina, doc. dr. Vaida Jurgilė, Vytauto Didžiojo universitetas  

 

 

Student Alienation: the Teacher Perspective

Dokt. Juozapas Labokas, VU Ugdymo mokslų institutas

 

 

Karjerą keičiančių mokytojų  pašaukimo ir darbo vertybių sąsajos

Dr. Vilija Stanišauskienė, Kauno technologijos universitetas

 

 

Developing Students' Communication and Facilitation Skills Through the Course “Participation Management: Tools for Citizens Engagement and Community Empowerment”

Prof. dr. Gražina Čiuladienė, Mykolo Romerio universitetas

 

 

Logopedinės praktikos iššūkiai įtraukiojo ugdymo kontekste

Sandra Radavičienė, Šiaulių lopšelis-darželis „Berželis”

 

 

Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių psichomotorinės reakcijos kaita, taikant fizinio ugdymo pratimus (atvejo analizė)

Simona Jasiulevičienė, Radviliškio Gražinos pagrindinė mokykla, dr. Darius Masiliauskas, VU Šiaulių akademija

 

 

Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių koordinacijos ir pusiausvyros kaita, taikant fizinio ugdymo pratimus (atvejo analizė)

Simona Jasiulevičienė, Radviliškio Gražinos pagrindinė mokykla, dr. Darius Masiliauskas, VU Šiaulių akademija

 

 

Interaction Between Sports Pedagogues’ Leadership and their Students’ Motivation for Sports

Danguolė Razmaitė, doc. dr. Lauras Grajauskas, VU Šiaulių akademija

 

 

Ikimokyklinių  įstaigų pedagogų multisensorinių aplinkų taikymo praktikų analizė

Doc. dr. Nijolė Čiučiulkienė, Birutė Ščiukienė, VDU Švietimo akademija

 

 

Sutrikusios klausos vaikų savitumų ir gebėjimų at(si)skleidimas ugdymo(si) procese

Doc. dr. Laima Tomėnienė, Jurgita Grigaliūnaitė, VU Šiaulių akademija

 

 

Development of Teacher Identity Throughout the Academic Years

Doc. dr. Irena Kaffemanienė, prof. dr. Diana Strakšienė, dr. Regina Karvelienė, prof. dr. Renata Bilbokaitė, VU Šiaulių akademija

 

 

Motivation to Pursue a Career in Teaching

Prof. dr. Diana Strakšienė, doc. dr. Irena Kaffemanienė, dr. Regina Karvelienė, prof. dr. Renata Bilbokaitė, VU Šiaulių akademija

 

 


  

Virtualūs stendiniai pranešimai

 

 

 

Teacher training towards the third decade of the 21st century. Advances, challenges and new perspectives on research and practice

Prof. Dr. María José Latorre Medina, Chaimae Tnibar Harrus,  University of Granada (Spain)

 

 

Inspiring students to learn physics through stories

Dr. Alicja Jagielska, AGH University of Science and Technology (Poland)

 

 

Personal development of university teachers as a factor in preventing professional burnout in the perspective of staff management

Prof. Dr. Joanna Łukasik, Music Art Academy, Kraków Agriculture University, Krakow (Poland)

 

 

The professional satisfaction of teaching staff in the context of the implementation of digital technologies

Dr. Victoria Stratan, State Pedagogical University "Ion Creanga" from Chisinau (Moldova)

 

 

Personal resources and career planning styles of generation Z - challenges for educational practice

Dr. Katarzyna Jagielska, University of the National Education Commission, Krakow (Poland)

 

 

Teaching history in the 21st century. Challenges and solutions.

Dr. Valentin Constantinov, Pedagogical State University “Ion Creanga” from Chisinau (Moldova)

 


REIKALAVIMAI STENDINIAMS PRANEŠIMAMS – ATSISIŲSTI


Bendrieji reikalavimai:

  • Stendinis pranešimas turėtų būti parengtas lietuvių arba anglų kalba.
  • Pranešime turėtų būti nurodyti autoriaus (bendraautorių) vardas (-ai), pavardė (-ės), mokslinis (-ai) laipsnis (-iai) ir institucijos (-ų), kuriai (-ioms) atstovaujama, pavadinimas (-ai).
  • Stendinį pranešimą konferencijos dieną bus galima pakabinti nurodytoje vietoje dalyvių registracijos metu. Stendinio pranešimo tvirtinimo priemonėmis bus pasirūpinta.

Matmenys ir formatas:

  • Stendinio pranešimo formatas A1 (594 x 841), orientacija vertikali.
  • Pranešimo pavadinimo šrifto dydis 72 pt, kito teksto rekomenduojamas dydis 24–28 pt.
  • Pranešime rekomenduojama išlaikyti dermę tarp vaizdinės ir tekstinės informacijos, neperkrauti pranešimo dideliu teksto kiekiu.
  • Stendinį pranešimą rekomenduojama maketuoti pagal pateiktą pavyzdį, kurį galima atsisiųsti čia: https://www.mokytoju-ugdymas.sa.vu.lt/registracija

Papildomi reikalavimai užsienio šalių pranešėjams, negalintiems atvykti į konferenciją. Pagal reikalavimus parengtas stendinis pranešimas organizatoriams turi būti atsiųstas PDF formatu iki lapkričio 22 d.  Jis bus skelbiamas konferencijos internetiniame puslapyje.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku